vs_logo_1.png, 223kB

Uživatelská podpora

Všem zákazníkům poskytujeme bezplatně služby na lince naší technické podpory v pracovní dny od 08:00 do 20:00. Linku technické podpory můžete kontaktovat na telefonním čísle 242 413 800, nebo prostřednictvím e-mailové adresy podpora@vasesit.cz

Než zavoláte linku uživatelské podpory ověřte si správné nastavení vašich zařízení, případně zda nemůže být závada způsobena chybnou manipulací s nimi.

Pro komunikaci s pracovníkem podpory si připravte úplný název subjektu, se kterým byla uzavřena smlouva, uživatelské jméno a heslo pro komunikaci, adresu přípojky, případně další identifikační údaje poskytovaných služeb. Všechny potřebné údaje najdete ve smlouvě a přiložené zákaznické kartě.

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Testování rychlosti

Kontaktní formulář

Vaše zpráva byla odeslána. Děkujeme

Kontaktní informace

  • LAM plus s.r.o., Vltavská 221, 252 07 Štěchovice, IČ: 25129619, DIČ: CZ25129619
  • Komořanská 1024/32, 143 00 Praha 4
  • info@vasesit.cz
  • 242 413 800